Juzo - BRANDING - logo - verpakking
Juzo is een frisdrank zonder toegevoegde suikers en smaakstoffen. Hun frisdrank bevat 90% fruit en maar 0% suiker.
Hun doel is om bekend te worden als een hip merk, met een frisse kleurrijke uitstraling. Wij verzorgen de huisstijl van JuZo van A tot Z. Inclusief het ontwerp voor hun blikjes en marketing materiaal.
DE BRIEFING
De klant wilde graag een frisse uitbundige stijl. Ook is kleur erg belangrijk voor ze. JuZo richt zich voornamelijk op jongeren tussen de 16 en 25 jaar.
van concept naar uitwerking
Omdat JuZo natuurlijk het meest gezien wordt met hun blikjes frisdrank moet het logo in contrast staan met de kleurrijke blikjes. Vandaar dat ons voorstel was het logo juist zwart wit te houden.   
Elk blikje krijgt een kleurenpallet met aansluitende kleuren, met af en toe een contrasterende kleur. Het zwart wit springt er daardoor goed uit.
Ook hebben wij gekozen om de illustraties te tekenen op een iPad, met behulp van het programma Pro Create. Op deze manier krijgen de illustraties veel meer diepte. Door gebruik van deze techniek hebben wij iets anders neergezet dan het gebruikelijke strakke ontwerp.
Marketing
De elementen op de verpakkingen kunnen afzonderlijk geschoven worden en zo gevormd worden tot een collage die past bij het gewenste marketing materiaal. Om een frisse uitstraling te krijgen hebben wij water splashes toegevoegd om zo een opvallende campagne neer te zetten.